Varrj blúzt 30 perc alatt!

Nem halogathatom tovább, végre eljött az ideje, hogy megmutassam, mert annyira egyszerű megvarrni, hogy már szinte bűnnek számít. Hogy micsoda? Hát ez a csodás lenvászon blúz, amit egy ausztrál divattervező alkotása ihletett. Véletlen Pinterest böngészés alatt pillantottam meg és hát...szerelem volt első látásra. Ennél egyszerűbb nyári blúzt elképzelni sem tudnék. Egyszerűen imádom és mást szinte viselni sem akarok a hőségben :)

hunter_the_label_1_600x396.jpgforrás:Pinterest

Ez a világ legegyszerűbben elkészíthető blúza, kb 30 perc alatt kész is van.

Szükséged lesz:

  • 1,5 m lenvászon
  • cérna
  • olló
  • varrógép
  • mérőszalag

Gyakorlatilag 3 téglalapra van szükséged: a 2 ujja rész és maga a blúz. A nyakrészt én egy meglévő ruhám nyakkivágása alapján rajzoltam és szabtam ki- micsoda szerencsés egybeesés, ugye? :) Bár kicsit nagyobbra sikerült szabnom és ha lecsúszik a vállamról a blúz, akkor gyakorlatilag a földön áll meg, ezért varrtam rá két kis fehér szalagot, ami helyén tartja a blúzt. 

Valójában annyira banálisan egyszerű elkészíteni, hogy több szót rá nem is fecsérelnék, mert az csak bonyolítaná a dolgokat. Így inkább lerajzoltam Nektek, legalább annyira banálisan, mint amilyen az elkészítése is. Mutatom:

20160719_112603_HDR

És persze az egyes darabokat ne feledjük egymáshoz varrni :)

A nyakkivágást én úgy oldottam meg, hogy a fonákra varrtam egy úgymond erősítést, amit szintén baromi egyszerű megcsinálni.

20160622_235026

20160623_002522

A gombostűzés mentén pedig milisen végigvarrtam.

Ugye, hogy nem nagy ördöngösség? Méreteket szándékosan nem írtam, mivel ezt mindenki úgy készítheti el ahogy neki kényelmes.

 

20160630_195701  20160630_200826

  20160630_200941

20160630_202114

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr4512075691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása