Őszi szoknya-körkép

Jó sok idő telt el az utolsó blogbejegyzés óta, mert időközben rengeteg minden történt velem és Vőlegénnyel, aki lassan egy hónapja Férjjé avanzsált. Úgy bizony, férjhez mentem szeptemberben és rögtön utána nászútra is mentünk csodás 10 napra egy fantasztikus helyre. Habár már bő egy hete itthon vagyunk, még mindig nem sikerült teljesen visszarázódni a mindennapokba, így arra gondoltam, hogy mi mással lehetne újra belevágni a való varró világba, mint egy kis őszi divat-körültekintéssel és egy kis játékkal

[caption id="attachment_722" align="aligncenter" width="600"]szurke forrás: Pinterest[/caption]

A szürke hétköznapok nem is annyira szürkék ezekkel a ruhadarabokkal, ugye? Nagyon szeretem a szürkét- a napokban rendszereztem a ruháimat a szekrényben, és azt vettem észre, hogy szinte csak világos szürke darabokból áll a ruhatáram. Valahogy az az érzésem, hogy bármilyen más színnel párosítva nagyon nőies és elegáns tud lenni. Feketét szinte soha nem hordok, annak ellenére, hogy nagyon chic tud lenni. Azt gondolom, hogy annyi szín van a világon, kár állandóan a feketét erőltetni :) de ez csak az én véleményem.   

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="600"]szines forrás: Pinterest[/caption]

Újabban nagy kedvencem ez a három szín, persze nem együtt, az már kicsit túl sok lenne. De ez a sárga chiffon szoknya már nagyon rég a kívánságlistámon van a mályva, kissé extravagáns rakott szoknyával együtt. A kék pedig az idei őszi milánói Fashion Week-en szerepelt és rögtön kedvencemmé vált, pedig a bársonyt sosem kedveltem túlzottan, de vannak dolgok, amikhez fel kell nőni :)

[caption id="attachment_727" align="aligncenter" width="600"]nude forrás: Pinterest[/caption]

Nem hiába hagytam a végére a nude/púder színű összeállítást, ugyanis évek óta ez az a szín, ami haloványsága ellenére, dominál a ruhatáramban. Valahogy azt vettem észre, hogy akárhányszor anyagot vagy bármilyen ruhadarabot akarok venni, ez az a szín amit első sorban keresek. Még nem jöttem rá miért van ez, de ez az örök kedvencem. Valamint imádom az alábbi darabok nőiességét, lágyságát és főleg azt, hogy ezeket szerintem minden alakú nő hordhatja, ami azért nem utolsó szempont. 

És végül térjünk át a kis játékra is- nagyon egyszerű a feladat: kommentben írd meg kérlek, hogy melyik szoknya tetszik a legjobban és a legtöbb szavazatot kapott darabot megvarrom, majd a megszokott módon postolom leírással együtt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr7312075695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása