Vállmelegítő varrás 30 perc alatt

Az van, hogy én baromira fázós vagyok. Hiába van a lakásban 22 °C, rajtam így is legalább 2 réteg ruha van. Nem voltam mindig ennyire fázós, kb pont azóta vagyok ilyen kis vacogós, mióta dolgozom. Bizton állíthatom, hogy a munkahelyi klima-berendezések lehetnek a felelősek érte. Egyszer a nyár közepén szandálban merészeltem bemenni dolgozni és jól felfáztam. Különösen a hátam szokott fázni, állandóan (de tényleg, télen-nyáron) sálakba vagyok burkolózva a munkahelyemen. A baj a sálakkal csak az, hogy én legalábbis nem tudom eléggé jól magam köré tekerni, hogy a karom és a hátam is védje. A poncsó lenne a másik opció, de azok nem, hogy nem magas nyakúak, hanem jó mély szokott lenni a nyakkivágásuk. Így gondoltam egyet, és kifejlesztettem magamnak egy saját poncsó/vállmelegítőt a már megszokott gyors és egyszerű stílusban persze, hogy mindenkinek könnyű legyen elkészíteni. Én eddig kettőt készítettem, egyet belőle el is ajándékoztam tavaly egy kis Facebookos nyereményjátékon, Kingán szerintem fantasztikusan áll és saját elmondása szerint ismeretlenek is meg-megállítják és megkérdik, hogy honnan szerezte ezt a ruhadarabot. 

A másodikat pedig annyira, de annyira szeretem, hogy senkinek sem adom :) Jó hír viszont az, hogy hamarosan mindenki számára elérhető lesz a szabásminta, de azért megelőlegezek egy kis leírást, hogy a vállalkózó szelleműek bele is vághassanak.

A LEÍRÁSÉRT GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA!

 

A legjobb ebben az, hogy szinte bármilyen anyagból elkészíthető, akár egy oversize pulcsi is átvariálható, de használhatsz hozzá egy puhább dzsörzét is, ahogyan én tettem, de gyakorlatilag bármilyen kötött illetve hurkolt anyag alkalmas rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr4712325067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása