Hol vásárolj anyagot kezdő hobbivarróként?

Ezt a kérdést rengetegen felteszitek nekem, így gondoltam ideje, hogy egy bejegyzésben is felsoroljam én honnan szoktam anyagot venni. Remélem sokatoknak tudok ezzel segíteni! Azt megjegyezném, hogy én Budapesten élek, így főleg a fővárosban lévő textilboltokat látogatom. Nos akkor jöjjön a lista!

towel-1838210_1280.jpg

Főleg kezdő hobbivarrók keresnek meg, hogy segítsek nekik eligazodni a boltok között. Nekik általában az I Love Textil nevű bolthálózatot szoktam ajánlani, mivel nagyon-naaagyon baráti áron adják az anyagok méterét és egy abszolút kezdőnek nem mindegy, hogy mennyibe kerül a gyakorló textil. Ugyanakkor nagyon sok üzletük van, az eladók kedvesek, nem néznek furán az emberre, ha épp nem tud eligazodni a rengeteg anyagtípus között. Ez egy kezdőnek szintén egy plusz lehet, nem csorbul a vásárlási élmény, talán így kevésbé bátortalanodnak el. 

A második hasonló bolt, bár itt az árak kicsivel magasabbak, de nem világvége, az a Röltex. Ami itt pozitívum, hogy egyúttal meg tudod venni a rövidárút is: gombot, cipzárt, varrótűt, szalagot, bármit. Az eladók is segítőkészek- akkor is, ha látják az emberen, hogy nem vágja a szakzsargont.

Voál textilbolt, ebből úgy tudom, hogy kettő van, én a nagy körútiban szoktam menni. Itt azért az árak már magasabbak, az eladók is képzettebbek, nagyon sok szép, jó minőségű textiljeik vannak. Az eladók viszont kevésbé derűsek, de nem udvariatlanok. Plussznak számít szerintem, hogy webshopjuk is van, bár nem a legszebb kinézetű.

thé textil lenne a következő, itt talán még magasabbak az árak, mint a korábbiban, az eladók is képzettek és nagyon segítőkészek is. A felhozatal változatos, csodaszép textiljeik vannak, de valamiért ide térek be legritkábban. Belegondolva, ez valószínűleg azért van, mert nem szeretem a környéket, ahol a bolt elhelyezkedik.

Special textil- a neve is arról árulkodik, hogy nagyon különleges anyagokat árusítanak, fantasztikus minőségben. Maga a bolt is csodaszép, az eladók is nagyon kedvesek. Az árak nagyon magasak, de egyensúlyban vannak a minőséggel. Itt tutira talál az ember 100%-os gyapjú nadrágszövetet mondjuk, vagy tiszta selymet. 

Egyik legfrisebb felfedezésem és új kedvencem pedig a Pamutti bolt, ahol főleg gyerkőcöknek való anyagot lehet kapni. Erősségük pedig az, hogy nagyrészt organikus pamut textillel dolgoznak. Ráadásul kis workshopjaik is vannak, ami extra kis cukifaktor.

Netről pedig az alábbiaktól rendeltem, nagyon gyors, korrekt kiszolgálás, másnapra meg is kaptam a csomagot minden esetben:

Natali méteráru

Rőfösbolt

Málitex

Nyilván sokkal több textilbolt van, nem ismerem az összeset, de időnként be-betérek máshova is, illetve szeretek felfedezni új helyeket is, mindegyiket másért lehet szeretni! Ha valakinek van tippje, hol lehet még sok szép anyagot venni, az nyugodtan kommentbe írja le, legyen egy jó kis gyűjteményünk. 

Remélem segítettem és ezután egyszerűbb lesz majd az anyagvásárlás!

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr2614615012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása