Megvarrom a szoptatós ruhatáramat is!

Szóval az úgy volt, hogy akartam varrni magamnak egy fürdőruhát, nevezetesen ezt, mert miért ne, és különben is épp készültünk egy kis őszi wellnesshétvégére. Meg is vettem szépen a szabásmintát, de persze nem sikerült kiviteleznem, mert az a textilbolt, ahol minden kelléket megvehetek hozzá, elég messze van a lakásunktól és 2 gyerekkel enyhén szólva is kalandos lenne ellátogatni oda. Éé éépen masszív időhiányban szenvedtem. Vanezígy.

20191025_103540_ss.jpg

Bocsi, ez pont egy nem túl jo fürdős-mobilos kép, de lejjebb lesznek jobbak, ígérem!

vid_71240324_101715_652_1.gif

Na de közben pedig azon törtem a fejem, hogy oké-oké, hogy már nem vagyok terhes, és végre hordhatom a nem kismama ruháimat (már ami még rámjön), de kellene olyan szoptatós ruha, amivel ha kimozdulok a nagyvilágba a gyerekekkel és pici megéhezne, nem kell feltétlenül elvonulnom ilyen-olyan szoptatós szobákba, hogy lehámozzam magamról az x réteg ruhát. És lehetőleg ne legyen villantás sem a vége. 

És így született meg ez a szoptatós body. Annyit módósítottam a szabásmintán, hogy a felsőrészt hosszabbra és szélesebbre szabtam ki, hogy kicsit átlapolt legyen, és lazább, mint egy fürdőruha, utólag pedig varrtam rá egy aprócska patentot ami finoman összefogja az eleje két oldalát. Amit nem tettem meg, de így utólag kellett volna- nem varrtam patentokat a bugyi részre. Ezért elég necces a vécézés benne. Miután bugyit és fürdőruhát sem varrtam még, annyira izgultam, hogy nem mertem az alsó résznél eltérni a szabásminta instrukcióitól, nehogy elszúrjam. De persze ezt még tudnám orvosolni, de őszintén inkább varrok egy újat a maradék anyagaimból.

Szoptatós kép nem készült róla, de jelentem nagyon kényelmesen tudom kivitelezni az egészet, nincs villantas se cicibontás közben, sem rácuppanáskor, sem utána. És közben is diszkréten takar az átlapolt és ráncolt elejének köszönhetően. Persze volt már olyan alkalom, hogy használtam kendőt de azt inkább az időjárás miatt tettem.

Kicsit izgulva posztolom ki ezeket a képeket, mert hát na..3 hónapja szültem, 2 év alatt 2-szer és hát ez meg is látszik rajtam. De közben pedig arra gondolok, hogy a medence mellett sem a fotoshopolt énem jelenik meg, és az utcán sem (persze az utcán nem sasszézok csak úgy egy szál fürdőruciban, de értitek miről beszélek). Úgyhogy tessék, itt van- lehet szeretni, nem szeretni, attól ez még én vagyok a szoptatós bodymban!

 

Szabásminta: Seabright Swimmer kis átlakításokkal

Anyag: fémszálas pamutjersey, amit még kb 4 éve vettem a Voile Textilben.

És ne feledjétek: akármi van, akármilyen vagy, #avarrásszexi és a sajátkezüleg készített holmi önbizalmat ad nameg

#szoptassbárholbármikor

Písz&láv

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr215295948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása