Mától francia nő leszek

Már régóta kerestem és néhány hete végre a kezembe is akadt Mireille Guiliano A francia nők nem híznak című könyve. Most, hogy “vészesen” közeledem a diétám végéhez (erről bővebben itt írtam) egyre inkább foglakoztat az, hogy mi lesz utána?! Mert ugyebár nem szeretném, ha az első “normális” vacsora után visszaszaladna az eddig letornázott felesleg.

20160319_085024

Mivel nem vagyok hajlandó a jövőben sem a kalóriákat számolgatni, viszont szeretném a megszokott magyaros étrendet kombinálni azzal, amit a diétám alatt elsajátítottam, bízom benne, hogy ez a könyv ebben segíteni fog.

A könyv fülszövegének 13 pontjából szeretnék idézni melyekben röviden összegezve van, hogy milyenek is Mireille Guiliano szerint a francia nők:

  • A francia nők heti egyensúlyban tartják az evést, az ivást és a mozgást
  • A francia nők sosem tömik tele magukat
  • A francia nők tisztelik az étkezés szertartását, és sosem esznek állva, vagy tévé előtt ülve
  • A francia nők imádnak nevetni.

Még nagyon a könyv elején vagyok, de ha elolvastam leírom majd, hogy mennyire nagyon is leszek én franszia nő.

De addig is igyekszem mértékletességet tartani mindenben és beszerezni Madame Guiliano többi könyvét is, mert szerinte a francia nők nem csak hogy nem híznak, de nem is ráncosodnak és közben karriert is csinálnak.

Arra lennék még kíváncsi, hogy a francia nők hogyan varrnak? De ezt lehet, hogy már csak egy Coco Chanel életéről szóló könyvből fogom megtudni!

 

Au revoir!

Orsi

 

U.I.: Kis francia zenével is ráhangolódom a témára, jelenleg ez a kedvencem:

https://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr2012075677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása