Maxiszoknya 30 perc alatt

A maxiszoknya az a ruhadarab, ami szerintem minden nő ruhatárának alapdarabja kéne hogy legyen, mivel rengeteg stílusba beilleszthető és bármilyen alkalomra felvehető. Én például kertészkedtem már benne, de viseltem már sétához a Margit-szigeten, és terveztem benne ruhát is a földön ülve. Szerencsénkre lehet kombinálni polóval, inggel, sima toppal, cropped toppal, a lehetőségek tárháza végtelen. És ha pont nem találod a boltban a számodra megfelelőt, vagy éppen megtalálod, de inkább megvarrnád magadnak, mert az baromi jó móka, akkor én megmutatom hogyan csináld meg seperc alatt!

maxiszoknya_1.jpg

Szükséged lesz az alábbiakra: 

  • 1,5 m pamut jersey
  • Színben passzoló cérna
  • Mérőszalag
  • Olló
  • Széles gumipánt
  • jersey-hez való tű

Opcionálisan: ikertű az alja eldolgozáshoz.

maxiszoknya_kellekek.jpg

Én egy enyhén "A" vonalú fazont választottam, mert az kicsit előnyösebb, ha kicsit erősebb csípőben az ember. De ha turbó módban kell varrnod és még 30 perced is alig van, akkor simán lehet téglalap alakúra szabni az anyagot.

Két dolgot kell lemérned: a derekad és, hogy milyen hosszú legyen pontosan a szoknyád, szélessége lehet az anyag szélessége. Az enyém így nézett ki:

szoknya_meretek.jpg

Ha megmérted a derekad és eldöntötted milyen hosszú legyen a szoknyád, akkor már csak össze kell varrni az elejét a hátával, összevarrni a gumipánttal és eldolgozni az alját- én ez utóbbit ikertűvel oldottam meg. A jersey anyagnak van egy olyan szerencsés tulajdonsága, hogy nem foszlik, így nem muszáj eldolgozni cikcakkvarrással. Jó dolog, így még gyorsabban és további macera nélkül el lehet készíteni.

szoknya_leiras.jpgMit szólsz hozzá: megvarrod? 

p6211221_2.JPG

p6211205_2.JPG

p6061081_2.JPGp6211211_2.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr8214065017
süti beállítások módosítása