Varrtam egy fürdőruhát!

Így a nyár végére sikerült elkészülnöm a fürdőruha megvarrásával is, konkréten tegnap teszteltem a Balatonban és mondhatom, nagyon jól szerepelt. Ez volt ugyanis a teszt üzemmód: anyagot, tűt és bélést teszteltem, hogy majd amikor a kifejezetten erre a célra rendelt mintás anyagomat vetem tű és olló alá, akkor már magabiztosan álljak neki.

oi000664.JPG

oi000623.JPG

Ez egy kétrészes fürdőruci, amelyet két szabásmintából ollóztam össze: az alsó rész a Friday Pattern Company Seabright Swimmer snittje alapján készült, a felső pedig Madalynne Noelle Bralett-je.

oi000639.JPG

oi000636.JPG

oi000670.JPG

Mind a két szabásminta előírja a pikó gumi és a sima gumi használatát is, de én ezt most kihagytam, egyrészt lustaságból (upszika), másrészt pedig kiváncsi voltam, hogy hogyan viselkedik az anyag a gumi nélkül. Nem vészes a helyzet, de mindenképp jobb, ha van benne kis gumi. Legközelebb tuti varrok bele.

oi000647.JPG

oi000624.JPG

oi000670.JPG

Bélésnek pedig az alsó részbe egy olyan anyagot használtam, hogy "power mesh"- amiról már Instagramon szortiztam, de itt is leírom, hogy ez egy erős, de rugalmas tüll szerű anyag, ami jobb tartást kölcsönöz az adott ruhadarabnak. Alakformáló alsőneműket szoktak készíteni belőle, illetve tánc- és sportruházatot is bélelnek vele. 

oi000671.JPG

oi000648.JPG

A felsőt pedig sima fürdőruhabéléssel oldottam meg. Nagyon szeretem, szerintem elég menő lett, a sportos hátrésze a felsőnek kifejezetten vagány szerintem. Mindkét rész kellően kényelmes, jól takar, pont annyira amennyire az nekem komfortos.

oi000634.JPG

Ja és majd elfelejtettem, a felsőt önállóan is simán lehet hordani egy magasabb derekú farmerral, vagy szoknyával.

FIGYELEM: ha én tudok, akkor mindenki tud fürdőruhát varrni! Nincs másra szükséged az alapokon túl, mint cikkcakk öltésre és egy jó kis microtex tűre, szóval nincs mentség, tessék fürdőrucit varrni!

oi000648.JPG

#avarrásszexi

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr2816183770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása