Varrjunk steppelt joggert

Már lassan egy hónapja megjelent az első saját szereksztésű szabásmintám, a Latte jogger, de ide a blogra csak most fog felkerülni méghozzá egy nagyon extra steppelt formában, amit a Fabletics athleisure ruházati márka egyik darabja inspirált. De ha még ez sem elég extra, akkor elárulom, hogy csak az eleje steppelt, a hátoldala sima jersey. Ja és persze V alakú a dereka, ami a Latte joggernek a védjegye. 

oi000921-01.jpeg

A steppelést én magam csináltam, mert persze, hogy a boltokban nem volt az a típusú steppelt anyag, ami nekem kellett. Ezt úgy értem el, hogy 5 centinként összevarrtam egy réteg flízt egy réteg- hát én esernyőanyagnak hívom, mert őszintén megmondom nem ismerem az anyag megnezvezését, de lényegében egy vízhatlan vékony műszálas anyag. Ha jól gondolom, a pufi dzsekik szoktak hasonlóból készülni.

oi000939-01.jpeg

oi000938-01-01.jpeg

Két napi steppelővarrás után pedig kiszabtam a jogger elejét ebből az anyagból és a sima jerseyből is, majd összevarrtam a kettőt- így lett bélése is a nadrágnak, mert az überműszálas flíz nagyon kellemetlen tapintású, nem akartam, hogy közvetlenül érintkezzen a bőrömmel. Ez után kiszabtam ugyanebből a jerseyből a nadrág hátoldalát, derék- és bokapántját, majd szépen a szabásminta leírása szerint összeállítottam a Latte joggert.

Kicsit izgultam az elején, hogy nem lesz-e vajon túl merev a flíz, tudok-e majd benne guggolni, gyerekek után futkosni és jelentem: tudok. Nagyon szépen viselkedik viselés közben, iszonyat kényelmes és ebbenn a szeszélyes tavaszi időjárásban mondhatom, hogy a lgejobb barátom. Az extra magas V alakú dereka miatt pedig külön öröm az autózás is, ugyanis sehol nem szorít, nem vág.

Azt még megjegyezném, hogy alapvetően futerből készítettem volna a hátoldalát, de az pont nem volt itthon, és türelmeme sem volt kivárni a futárt, ezért lett jersey, de egyáltalán nem bánom, nagyon jó let így is. Bár, pont a jersey miatt a hátrészt 2 mérettel kisebbre kellett szabnom- ha futterből lett volna, aminek jobb a tartása, valószjnűleg erre nem lett volna szükség. 

Nagyon élveztem elkészíteni ezt az elég merész és extra darabot, tuti, hogy más anyagból is meg fogom még varrni a Lattet, hisz kimondottan úgy lett megszerkesztve, hogy bősége ezt megengedje. Ha pedig neked is megtetszett és te is szeretnél egy olyan nadrág szabásmintát, amit kedvedre variálhatsz, akkor ide kattintva megvásárolhatod azt.

További képekért pedig görgess le, a kulisszák mögé pedig az Instagram oldalamon, a highlightok közt tudsz bepillantani!

oi000911-01.jpeg

oi000921-01.jpeg

oi000938-01-01.jpeg

oi000939-01.jpeg

oi000943-01.jpeg

oi000962-01.jpeg

oi000990-01.jpeg

oi000986-01-01.jpeg

oi000984-01-01.jpeg

oi000982-01.jpeg

oi000975-01.jpeg

oi000973-01-01.jpeg

 

 

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr8116485044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása