Letölthető papírbaba sablon, ruhákkal

Úgy 10-11 éves lehettem, nagymamám egyszer csak elővett egy kis borítékot és a tartalmát kiszórta elém az asztalra: furcsa figurák, kis bundás kabátkának, meg kék köténynek kinéző valamik hullottak ki a titokzatos, már megsárgult borítékból. Mikor közelebbről megnéztem, akkor láttam, hogy ez bizony egy papírbaba és az ő 50-es évekre jellemző, nagyon divatos ruhatára. Mind-mind nagymamám keze-munkája. Annyira a szemem előtt van ez az egész jelenet és a papírbabák is. És annyira nagyon sajnálom, hogy nincsenek már meg, ugyanis csodaszép rajzocskák voltak: szinte divatrajznak megfelelő pontossággal készültek egy kb 10 centi magas papírbabának. Leginkább a bundakabát nyűgözött le, mert a göndör szőrme mintázata is bele volt rajzolva. Azonnal beleszerettem ebbe az új játékba és készítettem sajátot is.

20200526_142413.jpg

Onnantól kezdve az akkor kis barátnőimmel egész nyári szüneteket töltöttünk azzal, hogy naponta több órán át szorgosan gyártottuk a ruhákat a papírbabáinknak...Sajnos sem az én, sem a nagyikám papírbabái nincsnek már meg, pedig milyen jópofa lenne visszanézni őket és tovább adni.

Pont emiatt gondoltam, hogy most megrajzolok egy újat, de ezúttal digitálisan, hogy néhány év múlva meg tudjam majd mutatni az én kislányomnak is ezt a csudajó játékot. Sőt rajzoltam egy-két ruhácskát is, mert az erőteljes nosztalgikus hangulattal együtt elkapott a flow is :) És talán így kevésbé van kitéve az eltűnésnek, kidobásnak, mintha csak egy megsárgult papírka lenne.

20200526_142444.jpg

20200526_142455.jpg

20200526_142718.jpg

20200526_142723.jpg

És miután mindjárt itt a vasárnap és gyereknap is, gondoltam megosztom veletek is a kis sablonomat, hátha ti és a gyerkőceitek is örömötöket lelilitek benne! 

A nyomtatható papírbaba sablont innen töltheted le!

A nyomtatáshoz a nyomtatót "scale at 100%"-ra vagy "actual size"-ra kell beállítani, ahhoz, hogy ne torzuljon a kép.

 

Jó szórakozást hozzá és kellmes gyereknapot kívánok!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr4715719740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása