Pink plüss pongyola

Azt már bizonyára tudjátok, hogy én rettentően fázós vagyok (írtam is néhány bejegyzést a témában itt és itt) és ezért szeretem magam beburkolni minél melegebb és minél pihe-puhább ruhákba. Ezúttal egy pink maxi pongyolával védekezem a hideg ellen- bár lassan már nyári meleg van, de ébredés után, kávé előtt jól esik a plüss ölelése. Van már egy hasonló pongyolám, amit anno a húgomtól kaptam, viszont az jóval rövidebb és újabban zavart kissé, hogy nem tudok talpig belegubózni. Na meg volt egy egész spulni ciklámen cérnám.
pongyola.jpg

Így hát mit tesz az ember amikor van egy varrógépe és pink cérnája? Természetesen vesz a cérnához passzoló anyagot.

A szabásmintát egy korábban megvarrt maxiruha és egy Burda szabásminta alapján készítettem el. A különbség annyi, hogy az újjakat raglánra készítettem és a Burda mintához képest jóval hosszabb lett a köntösöm. Aki nem tudná milyen a raglán újj, itt egy kis kép:

 

raglan_ujj.png

Remélem Ti is kedvet kaptok egy pongyola varrásához, mert ugyanúgy, mint a legtöbb általam varrt darab, nem bonyolult és időígényesnek sem mondható- szerencsére. Tervezek egy könnyedebb anyagból is varrni egyet nyárra, valószínüleg azt már a kedvenc kimonóm mintájára.

img_9365.jpg

img_9355.jpg

img_9356.jpg

 

img_9379.jpg

 

img_9351.jpg

img_9347.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr7312325041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása